Gisteren ben ik uit mijn warm nestje geduwd en in de armen van mijn lieve mama gefloept.
Was een hectisch dagje dat reeds heel vroeg was gestart. Na een grote inspanning van mijn mama ben ik haar beloning voor het lange wachten. Denk wel dat ze blij is met me. Wat denken jullie?

Gisteren zijn jullie benieuwd komen kijken naar me. Ik was wel nog niet gewassen en zo, dus sorry om jullie zo te ontvangen. Als je me de volgende keer zal zien zal ik helemaal opgezet zijn.

Nu het wat rustiger is kan ik mijn site up to date brengen. Laat me weten wat jullie er van vinden hé.
mariska vinnie amber en jasper
12/19/2012 11:37:57 pm

Welkom lieve mooie kleine meid en nog eens proficiat aan Ellen en Chris...Je vinden je naam, Yuna, supermooi en je website supertof!
tot binnenkort..warme knuffel van ons allen xxx

Reply
Paquita
12/20/2012 04:03:37 am

Je bent het zusje van robin, arno en Sam. Het voelt heel raar voor mij als hun mama maar toch welkom kleine Yuna in deze wereld !

Reply
Robin
12/20/2012 05:12:07 am

Nooit gedacht dat ik nog een zusje ging krijgen, maar ik ben heel blij dat je er bent. Je mag op je beide oortjes slapen dat je vanaf nu altijd mooi opgezet zal zijn want het is mijn plicht als meter om ervoor te zorgen dat jij mooi gekleed gaat. Het was heel fijn om je deze ochtend voor de eerste keer te mogen vasthouden en ik verlang al naar morgen om je weer terug te zien. Dikke kusje van je zusje

Reply
Yana
12/23/2012 11:05:44 pm

Welkom kleine meid!
Wat een leuke mooie website zeg!
Hopelijk kunnen we je snel eens bezoeken!
Proficiat aan de hele familie!

Vele groeten van de familie cludts en buyle vanuit Bonheiden!

Reply
Bieke
1/8/2013 11:04:39 pm

Wat een mooie, lieve baby-girl ben jij! En je mama en je papa hebben je een prachtige naam gegeven. Welkom op deze wondere wereld!!! Tot gauw 'ns, liefs, Bieke

Reply



Leave a Reply.