De Maya kalender eindigt vandaag en volgens een paar zou de wereld vergaan. Gelukkig is het niet zo want ik ben hier nog maar net. Vandaag mijn oudste broer gezien, amaai die is groot. Gisteren heb ik een hele rustige dag gehad en veel geslapen zodanig dat ik in vorm was om 's nachts actief te zijn. Aan mama haar ogen te zien vond zij dat niet zo leuk. Gisteravond zijn mijn twee kleinste broers nog langsgekomen en heb even in hun armen gelegen.  Kijk maar naar de foto's.  Ook Mamie en Oma staan met mij op de foto.  Het liefst lig ik wel in de armen van mijn mama.
Tot de volgende
Ps als je me wil bewonderen kom maar af lig nog het ganse weekend in het hospitaal te Veurne, kamer 106. Wel niet  met jullie koude vingers over mijn warme kaakjes wrijven Brrrrr 
Ivan & Josiane
12/21/2012 10:15:19 pm

Lieve prinses Yuna,
Welkom in ons universum en onze uitzonderlijke aarde,
met zoveel mensen die je een warm hart willen toedragen,
in het bijzonder jullie gezin(netje) en de familie,
je kan nu opgroeien tot een heel uniek iemand,
een heel avontuur staat je te wachten,
met verre reizen en op zoek naar culturen,
en de vernieuwende energie van menselijke warmte.

Reply
alexandra
3/31/2013 10:10:54 pm

ik heb Yuna al eens gezien en ze is zooooo schattig maar ze is wel nog bang van al die kinderen in onze klas.

Reply



Leave a Reply.